Seireitei

Monday, June 23, 2008

Zo goed als een weekje vakantie

Pfff zaterdag heb ik me helemaal stuk gewerkt. Ik was zelf om 11 uur naar het plein gegaan om even te neuzen tussen de kraampjes maar die vielen heel erg tegen. Toen zag ik al allerlei kindjes lopen met softijsjes en dacht maar alleen de snackbar verkoopt die, dus ik loop naar me werk en ja ze zijn al open. Dus ipv 11.30 ben ik maar om 11.10 begonnen haha. Het heeft de hele dag druk doorgelopen, was echt zo blij dat er een extra persoon was ingeroosterd. Heb geloof ik wel het record ijsjes tappen achter elkaar gehaald :P ander half uur alleen maar softijsjes tappen :/
Gelukkig heb ik nog wel ff een minuutje naar thomas berge kunnen kijken, zodat het nog een beetje vrolijk werd, want konden zijn muziek niet horen in de snackbar zelf.

Voetbal heb ik zaterdag maar een klein stukje gezien, want ik was zo moe dat ik in slaap viel ( en ja de prestatie van nl hielp ook niet echt mee)

Zondag ben ik met mijn mams naar mijn opa en oma geweest en hebben voor de rest beetje huiswerk gedaan enzo, beetje een gebruikelijke zondag.
Vandaag ben ik weer eens vroeg opgestaan.Heb net mijn intro voor mijn project geschreven en moet nu nog even wat dingentjes op een rijtje zetten zodat ik vnamiddag me begeleider kan mailen met een aantal vragen haha. Teven gaat mijn pa mij vanmiddag shusi leren maken :) hmmmmmm, heb er nu al zin in, sushi!!!

De rest van de week ga ik een beetje vakantie houden, want meer tijd deze zomer voor vakantie is er helaas niet. Dinsdag is nog een beetje leeg behalve werken en kan ik nog wat dingen regelen voor mijn project. Woensdag ga ik lekker lunchen en half shoppen met Stephan, dan is het donderdag naar de kapper en in de middag naar Anouk der verjaardag, vrijdag is Walibi met een stel vrienden en dan is zaterdag een tuinfeest bij mijn baas en mag ik zondag weer gaan werken en is het weekje al weer voorbij en begint mijn zomercursus!

nou ik ga dus maar ff van mijn weekje vrij (kind of) genieten, cheers

1 Comments:

  • was het nog zo druk zaterdag bij jouw?:o Jammer dat ej thomas berge niet hebt horen zingenXD haha!

    en i love amy! nouja, macdonald dan he;)

    xxx

    By Blogger ..* Lisa, At 11:26 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home